Jag. Har. Tråkigt

1. Namn? - Katja Elvira Gabriella Rudbäck
2. Exakt ålder? - 17½ (halvår tills 18!!!!!!!!!!!!)
3. Vart bor du? - Stockdolm
4. Bor tillsammans med? - Mamma och lillebror
5. Husdjur? - min lillebror
6. Färg på ditt hus? - Typ....eeeeh.....jaaaa asså.... orange kanske? no idea
7. När är du född? - 1993
8. Klass? - First class såklart ;) hahah nääää SP09A
9. Vilket år tar du studenten? - 2012<3
10. Något jobb? - ...näeeeee
11. När ska du sova ikväll? - Vore bra nu, fast först en dusch!
13. Duschat idag? - ska duscha nu
14. Kramat någon idag? - mmmmhhh :)
15. Pussat någon idag? - Aaaafan
16. Vad har du ätit? - det enda jag har ätit idag är...chips typ
17. Dagens klädsel? - mysshorts + linne!
18. Dagens smink? - inget
19. Dagens sötnos? - jag själv, såklart
20. Dagens roligaste? - svårt att avgöra
21. Har du många vänner? - jodå, har mitt harem
22. Hur många har du kysst? - hahah eeeh ojdå. tappade räkningen looooooong ago
23. Vem kramade du senast? - mami
24. Vem pussade du senast? - min vänstra biceps, love you man
25. Hur många har varit otrogna med dig? - MED mig? ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - näääeee :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Isa. Men jag orkar inte skriva allt hon skrev haha

FAVORIT:
31. Film? - Har många! A night at the roxbury, seabiscuit, tjenare kungen, v for vendetta osv...
32. Låt? - Just nu är det typ... Rapture - Avicii och Paradise circus - Massive attack och addiction - medina
33. Mat? - Flottig kioskmat<3
34. Dryck? - rent med koskenkorva
37. Stad? - London är bästa eveeeeeeer! 
38. Land? - England. Men Mauritius är jävla häääärligt också
39. Ämne i skolan? - INGET
40. År? - Alla år har varit bra på sina sätt. 2010 har ju varit sjukt mysigt


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - ööööhöhhhöhöhöh...glömt
42. Drickan du drack? - blåbärste<3
43. Gången du spydde? - Läääääänge sen! Nej vänta nu kommer jag ihåg exakt. Det var i Mars.
44. Gången du grät? - Grinade till en film i förrigår
45. Pizzan du åt? - Minns inte
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig varit i göteborg haha 
47. Gången du var i stockholm? - Tror jag är i Stockholm just nu...
48. Gången du var hög? - Jag är alltid hög!
49. Personen som såg dig gråta? - var ju hemma så förmodligen lillskiten och mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - svårt val!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - festaaaaaaa haha
54. Tv-spel eller datorspel? - Datorspel
55. Singel eller upptagen? - singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget av dem?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - paradise hotel
60. Svart hår eller blondt? - svårt val här med!
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad såklart
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm, har ju inte varit i göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizzaaaaa
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda!
69. Leva eller dö? - Leva...

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - tror inte jag hatar nån
72. Personer som sagt jag älskar dig? - håller inte räkning precis
73. Personer som hatat dig? - kan man hata mig? haha
74. Glassar du ätit på en dag? - typ 5 st eller nåt sånt
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - vill till peace & love 2011 
76. Gånger du haft minnesluckor? - ojoj....många
77. Piercingar har du? - 2
78. Personer du saknar just nu? - Många :(
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ett högt antal...

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Ben Barnes, Joel Kinnaman, James Franco, Hayden Christensen, James Marsters... you name it!
81. Ska du träffa imorgon? - Mina gullecheyer!
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - MSN? slutade jag använda för 100 år sen
84. Spelade du tv-spel med senast? - min lillebror
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - me myself and i hah
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Den som kom på de här frågorna
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Alla de som jag vill kyssa. Gärna alla samtidigt. Vore lite mys.

VAD:
90. Gör dig glad? - många saker!
91. Gör dig ledsen? - Mindre många saker
92. Vad vill du helst göra nu? - bli klar med den här listan...
93. Önskar du att du slapp göra? - gå till skolan
94. Vill du ha nu? - LV speedy skulle inte sitta helt fel
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - a night to remember. av kompisarna alltså.
96. Längtar du till? - jul, nyår, london, mallorca, 18års dag, flytt. Aaaaa asså 2011 in my <3
97. Tycker du om dina betyg? - hahah bottenskrap
98. Ångrar du i ditt liv? - Finns en del saker jag ångrar med fuck it, life goes on!
99. Är det bästa som har hänt dig? - mina underbara vänner<3
100. Varför gjorde du detta? - För att jag hade trååååååååkigt. Nu ska jag duscha och sen sova. GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0