The green mile

Kollar på Den gröna milen på 3an, det borde ni också göra!
Väldigt bra film, man grinar ihjäl sig!



Gåshaga



cvxcvx
Matar lillebror haha
xcvxcv
fsdf
Något av det godaste som finns!

Dagens

Har inte hunnit åka till Lidingö än eftersom att jag har rett ut en del saker med pappa idag.

Men nu bär det av!

dfsdfd
sdfsdf
sdfdsfsd

JACKA lindex
KLÄNNING in wear
RINGAR glitter, åhléns och vintage

The best<3


Mors

God morgon på er! 

Tänkte åka till Lidingö idag och ta det lugnt, hoppades på lite bra väder men sak samma. Inget ska hindra mig från lite mys!

Eller jo...kanske, vi får se haha :)

sdfsdf

Acne free stoned dress

Jag är kär, i en klänning. Har alltid velat ha den här!




Håret färgat!

dffgdf
sdfsdf

Rekommenderas!

sdfsdf

Superfräsch färg nu till sommaren, passar till allt!

Dagens

Dagens outfit och facelook

Kör på väldigt laidback idag!

dfgdfg
sdfsdf

TRÖJA gina tricot
JEANSSHORTS h&m

Good morning!

dfgsdfg

Mors på er! Sitter framför TVn med min frukost, vindruvor!

Idag blir det klippning och färgning om jag inte tar fel, ÄNTLIGEN :D Mitt hår är hemskt just nu...

G'natt

Nu tänkte jag sova, hörs imorn!

Bjuder på bra musik så länge!

Yummy

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Kvällskul

dfgdfg
Foto: absolutelvira.webblogg.se

Hittade denna på en annan blogg, rätt kul!
VAD HAR DU FÖR APPS PÅ DIN IPHONE?

Dessa utöver de vanliga
- Lie Detector
- Fingerzilla
- iCopter
- Fast&Furious lite
- Action bowling
- iDragPaper
- NRJ Sverige
- Labyrint lite
- Sheep launch
- Tic tac toe
- Spotify
- SF Bio
- Facebook
- Angry birds
- Camera paint
- Don't laugh
- Lightsaber
- Paper toss
- Twilight saga
- FroggyJump
- Boot camp
- Sant eller Falskt
- Tap Tap Ants
- Chefs
- Impossible game
- Radio 107.5
- StB (Save the Bacon)
- Sneezies lite
- Speed tapping
- Traffic rush
- Memory lock
- Rocket bird
- Creamy ice
- FaceGoo lite
- iBubble lite
- Imbecile test
- Unblock me
- Tap Tap
- Finger basketball
- BTD lite
- Convert units
- Draw 4 free
- Emoticons
- FingerCut
- Finger...nånting
- Virtuoso piano
- Sling cowboy
- The simpsons arcade
- Up and away
- Annoying sounds
- Drinspiration by absolut
- GTA Chinatown wars lite
- Mr. Cond
- VoicePlus
- Eye illusions
- Crazy hamster lite
- FallDown!
- Skype
- iKamaLite, hahah jag var tvungen!
- iGunLITE
- Sex facts, den är faktiskt lärorik!
- MyRazor Lite
- iPee Drunk
- Rollercoaster
- MIG Lite
- Kissing test!
- The voice
- Ministry of sound radio

SHIT! Visste inte att jag hade så här många :s

Franck Provost what?

sdfsd

"...kvalité till ett tillgängligt pris"
eller vad fan de säger i reklamen. Tillåt mig skratta. Kvalité?! Är det kvalité att lukta gammal gubbe i håret så hänger jag med.

Helt seriöst nu, man luktar gammal gubbe, och inte nog med det: hela badrummet luktade efter att jag duschade (och använde Franck Provosts shampoo + balsam), och stanken höll i 3 dagar!

Jag ska inte vara helt negativ, enskild så luktade båda produkterna ganska gott, men när man sedan använde båda tillsammans så luktade det ruttet/gammal gubbe. Och inte blev håret mycket bättre heller!

For your own sake, köp det/dem inte!

Ny design

Sådär, nu har jag gjort en ny design, vet inte om den blev så mycket bättre än den förra men den är definitivt sommrigare!

Har anyway suttit inne hela dagen och slappat, vädret tillåter ju ingen utgång om man säger så.

Sminklös och trött
fsdf

UUuuh

Jag är typ sjuk... inte mysigt :(

Mår inte bra what so ever... men det är då det är skönt att ligga framför tvn hela dagen ;)

Gammal bild, men samma budskap ;)
sdfsd

Tråk

Nu ska jag härma min söta make Lovisa och fylla i denna listan, bara för att liksom ;)

1. Det första du tvättar i duschen? - Håret
2. Gillar du kaffe? - Näää... försökte dricka det ett tag men insåg att det var ren tortyr haha
3. Hur mår du just NU? - Trött, kissnödig, ligger på nåt cepat sätt så att nackspärren nalkas... that's pretty much it!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du hatar? - Vet inte om jag hatar någon...ogillar dock några...
5. Berätta om din senaste dröm. - Har glömt! Kom ihåg den imorse... åååh nu minns jag! eller typ inte... :S
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? - vetefaan haha. Men varför inte? :P
7. Vad vill du ha just nu? - SEEEEEX!! haha skoja bara... vårrullar tror jag... helt ärligt!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? - Näää fy fan, får ont i huvudet bara av att tänka på det!
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - Jag slickar och suger hahahha! Jo men for real!
10. Använder du smileys? - Självklart! ;)
11. Har du träffat någon kändis? - Yep, en programledare till bolibompa! *stolt* haha
12. Gillar du keso? - HELL NO!!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - Crystalised (älska den låteen!!<3)
15. Är dina föräldrar stränga? - medel skulle jag säga!
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Ja, i teorin haha.
17. Glittrar någonting i ditt rum? - Typ inte :O
18. Brukar du hyra film? - Jodå
19. Var kommer du vara på lördag? - ÖÖÖÖh...ööööööhhhh....bra fråga!
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll ? - Jag var bara en lite skitunge då, men kommer ihåg när jag fick reda på det.
21. Vad åt du till lunch ? - Paprikachips :D
22. Har du lockigt hår? - Jooo, eller snarare vågigt
23. När grät du senast? - Minns inte :s
24. Har du gått in i en vägg någon gång? - Hahah OM jag har! råkade till och med springa in i en vägg en gång! Samma dag var det skolfoto... porträttfotot blev inte fint efter incidenten, det kan jag lova!
25. Favoritårstid? - Sommar!
26. Vem höll du senast i handen? - Min lillebror
27. Sover du med TVn - Om jag sover med min TV? :s Hahah har aldrig testat faktiskt! Thanks for the idea, ska mysa lite med mr. Teve ikväll ;)
28. Tycker du att du är gammal? - No way! Jag är i mina bästa år!
29. Är du mörkrädd? - GAALET MÖRKRÄDD!
30. Gillar du ditt liv just nu? - Jofan! Det blir inte bättre än man gör det till!
31. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - Jo, men föredrar att duscha faktiskt
32. Har du bra syn? - Funkar gör den iaf!
33. Var är dina föräldrar just nu? - I sina sängar!
34. Vad har du på dig just nu? - Tröja och trosor 
35. Vad var det senaste du köpte? - BH och trosor
36. Hatar du mer än 3 personer? - Som jag skrev innan - ogillar många men hatar ingen!
37. Använder du sushipinnar? - Yes, men inte till sushi hihihihi ;) Okej, slut med sexhumorn!
38. Äger du ett vapen? - Fan att jag inte ska skriva mer sexskämt, hade ett jävligt bra!
39. Gillar du ditt hår ? - Jovars
40. Gillar du dig själv? - Jag är definitivt inte perfekt men det ska man inte behöva vara heller, så jag antar att jag duger för mig själv ;)
41. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - Älskar båda lika mycket!
42. Hur ofta använder du MSN? - Nästan aldrig! 


SÅJA, NU SKA JAG SOOVA, NATTI!!!

Allergi?

Herregud, igår fick jag typ grövsta utslagen på benen! 

Helt sjukt! Men kan det vara från de nya shortsen jag köpte eller är jag allergisk mot nåt?
Kommer ju inte precis ihåg vad jag har ätit de senaste dagarna :S

Aja, längtar iaf sjuuukt mycket till Mallorca!



Tjena tjena

Har ni saknat mig? Hahah
Okej, det här hänt så sjukt mycket, och jag har inte haft tiden eller orken att blogga.
Så sorry för att ni har behövt stå ut med ett booooring inlägg i x antal dagar.

Men här är lite breaking news!!
  • Fått en TV, OOOOHYEEEAH!!
  • Har blivit ställd i väntekö för när Blackberry Bold 9700 kommer (slutsåld so far)
  • Det är 12/13 dagar kvar tills jag drar till Mallorca
  • SKA NU SE THE RISE OF EVIL, CYAAAA!
dfgdsfg
Min tv! Trust me, den är mycket större än den ser ut!

Påväg hem

Är finally på väg hem! Jävla skönt.

Sitter dock jääävligt trångt, menmen, bara 3½ timmar kvar!! hahahah



Wherever you are

Ska sätta igång och packa nu, imorn åker jag hem!

Faan vad jag saknar Stockholm! Och shopping! Hahah for real, fick ett ryck för några dagar sen och insåg hur mycket kläder jag egentligen behöver köpa (om jag ska köpa allt som jag har spanat in). Så det blir några dagar i stan och sen bär det av med Isa!!

Lägger upp en grym låt och en bild på mig, ciaoooo!


jkhb

Luminary ones

Grym låt


Resan hem - bokad

Resan hem är bokad, OOOHYEAH!!

blev ingen hämtning av pappa, men jag klarar mig ändå!

fick nyss bussbiljetten på mobilen, great!
xcv

Iiiih

Videoblogg....HATA VÄDRET JUST NU!


Elvira ledsen

Det är storm här...
BIG TIME

Lite regn skadar ju inte, men vafan att skicka en hel orkan är väl att ta i? 

Me sad
fsdf

STOCKHOOOLM!

Håller på att boka biljett hem till Stockholm nu, men har i samma veva insett att jag har 3 väskor att kånka på (När Elvira packar så packar hon ordentligt!)

Men hur fan ska man göra nu? Inte har jag nån lust att dra mig på nån buss eller nåt tåg med 3 fettoväskor i släp...

Kanske jag kan ringa pappa och be honom hämta mig? (a)



Stolthet och fördom

Men vafaaan, det går ju stolthet pch fördom nu! Have to rusa, hörs <3



Life is good

Trots att det är varmt som i en bastu!

aja, här är några bilder från dagarna då jag har varit borta
sdfsdfs
Jordgubbar!
gdfg
Tyckte att det var lite fint med en blomma mitt i gruset...
dfg
Finaste Jökull, har känt honom hela mitt liv!
kjhg
Random bild
jhvb
Sunglasses
sdfsdf
Grill!
sdfsdf
Syskonen Rudbäck, gillar att lillebrorsan dyker upp i hörnet!
gdfgdf
Jag tyckte att det var jättekul att gunga...


Hot

Fyfaan, 34 grader ute! Hur fan överlever man?

Nää usch. Familjen har varit nere i helgen och därför har jag haft fullt upp med att vara med dem. Men nu ska bloggningen sätta igång igen.

I väntan på fler intressanta inlägg bjuder jag på en gammal och åtminstone halvfräsch bild på mig (motsatsen mot nu kan jag säga!)
Varsågoda!
czxc

Gaaaaaalet

Tjeeeena, det var gaaaaalet länge sen jag bloggade :O

Är iaf i Ödeshög nu och tar det jävligt lugnt!
Måste erkänna att jag inte har så mycket att blogga om, och nu ska jag till Sharpman, så sen kan jag visa upp alla hästgrejer jag har köpt, sägs om det? :D
höhöhö nää men seriously...

aaajaa vi hörs hörrniii!!! <3
sdfsd

RSS 2.0