@ Grandma's

Nu ska jag åka till gammla mormor som fyller år, seee ya guys! <3

dfsdf

I skolan

Yooo

sitter i skolan nu... Engelska... lovely!
Nää inte riktigt...
Ska skriva en novell men pallar inte nu, gör det hemma! :)

Aaah det var det, puss på er!

Faan, nästan igen

Hahah här sitter man och snackar om att man ska uppdatera mer. Bullshit eller vadå?

Nä nu ska jag inte vara helt ute, bloggar ju faktiskt nu!

Anyway, sitter och kollar på Bridget Jones dagbok, så jävla bra!


You just killed me

Kan inte sluta älska denna låten.

Spårad video dock haha

Ledsen

Sjukt mycket sorry för att jag har varit frånvarande så länge. Har inget att skylla på mer än skolstart och brist på ork. Förlåt hörni!

Jag ska verkligen skärpa mig nu! For real!

dfsdf

Grattis babe!

Stort grattis till min bebis som fyller 17!!<3
sdfsd


By the way

Datorn är tillbaka i samma tillstånd som förut "Utforskaren har slutat fungera". Den höll i en dag sen återkom problemet :/

me sad!
sdfsd
Gammal bild...

Tatuering

Jag är fast bestämd! Till mina föräldrars förfaran ska jag tatuera mig så fort jag blivit 18 år.

Hade tänkt mig 2 st. Självklart råkar de båda vara placerade på de ställena på kroppen som det gör som ondast... men vafan, you only live once!

Hade tänkt mig en i skrivstil vid sidan av revbenen, förmodligen med texten "You mean that much to me" från en avmina absoluta favoritlåtar. Den kommer då se exakt ut som den här då. Men med annan text och annat typsnitt såklart

bild tagen från någon devote-blogg

Och sedan en på handleden! Vet inte riktigt vad jag vill ha för text. Helst något grekiskt eller på latin. Annars tar jag texten "Live Love Laugh". Om det blir den sistnämnda blirden förmodligen i skrivstil. Annars någon som typ Courier New osv. Ungefär som på bilden, men närmre placerad handen och åt andra hållet (vilket blir mitt håll)


Tatuerar eventuellt in detta på handleden om det andra inte duger ;) det blir då två svarta x (kommer sitta närmre varandra)

Bluääähh

Jag mår inte bra alls :( synd eftersom att jag skulle ha träffat min fina Emelie idag :(

sdf

Veninder på 1. klasse

Eller "Den unga överklassen" som den kallas på svenska.

Har kollat igenom typ 6 avsnitt nu, väldigt bra serie faktiskt! Lite The hills/The city över den ;)

Rekommenderas om man vill ha lite underhållning!

KLICKA IN HÄR FÖR ATT SE ALLA AVSNITT

Klockren!


Palma de Mallorca

vxcvcx
View från lägenheten
xcvxz
Frukost
cxxc
Söta Isa
xcvxc
Jag
v
Isa
x
Älska Palma!
x
Turistbild haha
df
Mami!
sdf
Isa på turistbild #2
ds
Hihi
sd
De hade verkligen inte snålat med ost när vi beställde nachos. Den där klumpen är endast ost som blev över när jag var klar!
xc
Vi köpte med mat och satte oss på stranden, skitmysigt!
zs
Nattbad i Isas pool blev det
cc
Snygga tjejen
dfv
I Cala mayor/major (stod olika på alla skyltar)
cd
Bild från restaurangen i "vårt hus"

It's done!

Yeeeeey! Pappa fixade datorn igår  så nu går den som vanligt!

Har varit lite frånvarande några dagar, då jag först tagit mig hem från Mallorca och sen direkt åkt ut till Lovisas landställe. Har varit gaalet mys.

xcvxcv

Intrenetcaféinägg #2

Tjena!
Sitter har pa internetcafét i Cala Mayor och publicerar annu ett trakigt inlagg. KUL VA? :D

Naaa, skamt asido,

Det ar varmt, soligt och skont som in i h*lvete! Har daremot lyckats branna mig pa vanstra axeln...inte skont nar man ska sova :(

bra musik sa lange, kommer hem imorn!

From España

Heej allihop!

Sitter pa ett overdrivet varmt internetcafè med Isabelle, sjukt harligt att antligen fa lite kontakt med omvarlden (forutom isabelle saklart!)

Men men, har i alla fall haft det sjukt mysigt so far, och det ar ju nagra dagar till sa mer ska det bli!

Har annu hunnit vara i Palma och Cala Mayor och solat och badat.

Det blir MASSA bilder nar jag kommer hem!

PUSS & KRAM

Hejdå sweets!

Detta blir mitt sista inlägg innan jag åker! Tar dessvärre inte med mig datorn men kan försöka trycka in mig på nåt internetcafé och göra en eller två uppdatering/ar under de 5 dagarna jag är borta!

Ha det så himla bra hörni

Imorn blir det upp tidigt som gäller!
Puss på er!

Favoritlåten

Spelas på högsta volym medans jag packar, älska!


Wow!

Så här många läsare har jag inte haft på länge!

Tack för alla gulliga kommentarer! <3

Men nu ska jag sluta "dilla" och fortsätta packa!

Jag kanske inte är hopplös

På något sätt har lilla (o)tekniska jag lyckats fixa till lite av datorn, så att skärmen och ljudet fungerar. Jag kan alltså vara ute på internet men får i övrigt ingen kontakt med datorn hehe

För mycket porrsurfande kanske?
vore inte första gången ;)

Hahah just kidding.
Men än blir ni inte av med mig i alla fall! :D

Ni får stå ut med gamla och oredigerade bilder så länge!
gdfg

Palma de Mallorca

Vet inte om det kommer lösa sig med datorn, så därför tar jag farväl nu då jag inte orkar blogga sen om jag ska blogga under mina nuvarande förutsättningar :P

Så ni får ha det så himla bra under tiden jag är på Mallorca!

Tar självklart med mig kameran, så det blir lite bilder när jag kommer hem!

Puss på er!


Hihihi

Följ min blogg med bloglovin

Nu har jag fixat så att man kan följa bloggen på bloglovin'!



"Utforskaren har slutat fungera"

WTF!!!! Nu är jag inloggad på nåt felsäkerhets-läge som gör att skärmen är 2 gånger så bred och ljudet inte fungerar.

Den enda som kan hjälpa mig är min storebror, som för tillfället jobbar på Sonisphere (rockfestival eller nåt sånt) och inte slutar förns 21.00 typ. Och eftersom att jag åker till Palma imorgon känns det galet onödigt att sitta uppe hela natten och försöka reparera en dator som ändå inte kommer kunna användas på 6 dagar :s

Ja ja, ska försöka använda mammas gamla dator så får vi se :)

Såg förresten att det har blivit ett skjut med läsare, nice!<3

xcvxcv

Datorn - nästan död

Min dator fungerar inte som det ska, så därför lägger jag bara in ett snabbt blogginlägg nu. 

Bilder från idag osv. kommer så fort datorn är fixad!

Puss & Kram

I change shapes

dfdsf


Inköpen

Köpte detta igår

dfgdgd
dfsdf
Var självklart tvungen att köpa klänningen från Lindex ;)

Förlååååååt!

Sorry för dålig uppdatering! Men igår var jag som sagt i Sickla med Lovisa och hälsade på Arvid som jobbar där.

fsdfsdf
gdgf

Dagens

Sådär, nu rusar jag snabbt till NK för att träffa Lovisa!

dfgadfgasd
dfgdfg

Riding with busybus

Snart blir det lunch med pappsen, sen ska jag träffa Lovisa! Blir NK och sen någon galleria som jag har glömt namnet på!

Dags att fixa sig, man vill ju inte skrämma folk när man går ut ;)

Grapesaft är typ det godaste eveeer!
sdfsdf

S'Mores

Elviras S'Mores, ett något nyttigare alternativ!
Låter inte det rätt catchy? haha
(Det ska egentligen vara chocklad i, men det har "nyttiga" Elvira skippat!)

sdfgsdf

Det du behöver är Marshmallows och Mariekex

Jävla gott blev det! :D

Cloverfield

Nämen kolla! Tydligen går det Cloverfield på 4an! Dock måste jag erkänna att filmen suger.

I alla fall drog själva "monstret" ner filmen så mycket.

Jag menar, när jag såg filmen förut började jag garva när monstret kom.
Vem fan blir rädd för något som liknar en plockad godzillakyckling med tydliga orala problem?



Don't forget!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Dagens

Blev en dagens outfit när vi var på Skeppsholmen!

sdfsd

KLÄNNING tessie
SKOR marzio

Mysig kväll

Träffade nyss min snygga make Lovisa! Vi satt på Skeppsholmen och pratade och chillaxade

fgdfd
dsfsdf
Snyggo!
dfgdfg
Man var ju tvungen liksom ;)
fdfg
Nästet haha

Grekiskt

Sådär, har kommit hem nu efter en middag med pappa och bröderna. Grekiskt blev det!


Bild på restaurangen. Inte tagen av mig dock!

Couscoussallad

God morgon! Vaknade för inte så länge sen, så jag gjorde nyss frukost/lunch. Min alldeles egna couscoussallad :D Naminami
dfgdfg

RSS 2.0