No bloging

Har helt glömt att blogga idag! Sorry for that!

Sitter i alla fall och kollar på The vampire diaries just nu, me looove loong time
dfgdf

Dinner

Nu drar jag iväg på middag med finaste vännerna i stada,

Ska komma i tid for once! :D
sdf
Bilden är inte från nu!

The Grapist

Hahahah den är klockren!!


National exam

Har idag haft nationellt prov i Engelska A, gick väl rätt ok :)

Drog sedan till Skeppsholmen med Cynthia och en jordgubssmoothie, myyyys!

dfgd

Ben & Jerry's

Var Ben & Jerry's dag idag, vilken betyder att man fick gratis glass! Självklart var jag där och tog 2 omgångar (snälla, nämn inte dieten) haha!
Missade ni?



Home sweet home

Är hemma nu och tar det lugnt

Varit ute hela dagen med Emelie, var hur mysigt som helst! (Och varmt, 16 grader!!!!<3)

dfsdf
Bild från nyss....

sdfsdf
Snygga tjejen!

The vampire diaries

Kollade nyss på The vampire diaries på tv6 play, och då undrar jag bara

VARFÖR I HELVETE VISAR DE BARA POGRAMET 1 GÅNG I VECKAN?!?!
OCH VARFÖR I HELVETE SKA DET ALLTID SLUTA SÅ SPÄNNANDE?!?!


It's killing me!



Heartbreak warfare

Sitter och dricker smoothie och lyssnar på John Mayer efter att ha åkt fram och tillbaka till skolan för att lämna ett kursvals-papper. Fotografisk bild A blir det! :)



sdfsd

Nice & slow

Sorry för att jag inte bloggade igår. 

Men jag hade det hur som helst skitmysigt tillsammans med mina snyggingar Lovisa och Isabelle igår :)
Vi var hemma hos Lovisa (Eller hennes mormor om jag ska vara exakt) och fikade och pratade!

cvdfv
gdfg
jh
dfgfd
Gulle Lovisa<3
dgsdgs
Jag och Isa<3
vsdv
Jag, Isa och Lovisa

Blueberry tea

Sitter nu och dricker världens godaste te och kollar på Våra värsta år, älska den serien!

Ska snart dra på luch med pappa och brorsan...tror jag.
Och sen blir det snabbt plugg. Får se vad som händer ikväll!

En låt som alltid dyker upp i mitt huvud när jag sätter på mig solglasögon hahah! Bara för att vädret är grymt ;)
80-talsmusik!


Varning för poser-bilder!
sdfsdf
sdfsdf
sdfsdf

Stomach ache

Uuuhh har ont i magen :(

Men har i alla fall slutat idag vid 10-tiden, så nu är jag hemma och äter frukost/lunch och kollar på pantertanter hahah! Skitdålig serie men skit samma, går inget annat ;)

sdf


Bed clothing

Håller på att byta sängkläder samtidigt som jag hoppar runt nyduschad, myspys ;)

Följde med brorsan till gymmet tidigare men kortet som skulle ha gjort att jag fick träna gratis hade gått ut. Men har i alla fall hållit dieten idag! :P

Jag just nu...ha överseende!
fsd

"Diet"

Nu ska jag börja skärpa mig. Äter hur mycket skit som helst, och efter att jag slutade med hästen så har det inte blivit så mycket motion (okej, det var 2 veckor sen, men ändå!)

Jag vet att det är lite halvlöjligt att jag ska skutta runt och gå på "diet". Men det är väl inte så jag skulle definera det :) Ska äta som vanligt, men skippa skåpätandet och framförallt min ovana att stressäta (inte att jag äter fort, utan att jag äter när jag är stressad). Också onödiga saker som godis, chips osv. 

Och de som känner mig sitter förmodligen och skrattar bakom dataskärmen nu och tänker "Aldrig att hon klarar det!" Och jag håller med dem totalt haha! Därför har jag gjort så att jag en dag i veckan får käka antingen godis/annat skit eller chips. 

Och jag ska börja springa också! 

Får se hur det går, kommer förmodligen bli en surkärring om några dagar när jag inte har fått mitt godis haha!
dfv
Bild: google (förutom det fabulösa handmålade krysset där jag låtit min konstnärliga sida ta över, visst är jag en inspirationskälla? ;) )



UPDATE: DIETEN GÅR ÅT HELVETEEE!!! (a)

Jizz in my pants!

Kolla vad man nyss såg, vem har blivit modell för MQ? ;)

Vet inte om muschen är min grej, men han är ju så jävla snygg ändå! 


Playlist

Har slagit ihop en liten playlist av goooa låtar som finns i min spotify-lista ;)

Gamla som nya, de är fortfarande lika bra!




Spola fram till 0:45 så blir den bra!







Today

Idag har jag varit i skolan, och efter det fikat med mina sötisar Lovisa och Hillevi :)
Har dessvärre inga bilder sådet får bli en bild på Espresso house-loggan haha


I'm alive!

Okej, jag har inte bloggat på typ 2-4 veckor. Sorry hörni!

Men nu är jag back on track! Ska ta mig i kragen och börja uppdatera mer! :)
fsdf

Tired as fuck

Uuuusch hon svääär :O

Höhö nää sorry, nu bjuder jag på mitt trött-flumm humör. 

Men UUUUUSSSSCCCCCHHHH på att det snöar!

Bild: google

Snart bär det av till stallet! See ya! <3

Good morning

Mors på er! Nu ligger man halvvaken i sängen och degar. Borde dra mig upp nu... Puss & kram vi hörs sen!

fd
Bild från några dagar sen, pappas hand

Candy mountain

Sådär ja, nu har man fått sitt påskägg samt käkat middag med finfina släkten, GREAT!

Fick även en hundring för att jag är så söt :$ Nää jag erkänner, fick den bara för att det är påsk!

bvcb



Easter dinner

Nu blir det påskmiddag med mormor och morfar, hör sen!

Puss & kram
oijoi

Yesterday

Bild från igår, när jag var i stallet!

Älskade hästen<3
jhbkj

Dancing in neon

Har idag varit i gamla stan med min kära mor. Kollat skor, fikat på gaycafé där de spelat "dansa i neon" om- och om igen och lackat på en och annan turist som tagit upp upp hela gatan.

Men glad påsk på er! :)
fddssd

Up & away

Sorry för seg bloggning igår! Men var i alla fall och fikade med mina gullisar :)

dsfasdfs

Åker ut till stallet nu, ses sen!<3

Me today

Idag ser jag ut såhär!

Just nu är Isa här, och vi sitter bokstavligen som två datanördar och tittar in i varsin dataskärm.

Ska träffa söta Lovisa sen tror jag :)


dfgdf



RSS 2.0