Lost in Austen

Nu ska jag se ett avsnitt av Lost in Austen, älskar den serien!



Glow

Sjukt grym låt!

Sommarlovet

Mitt sommarlov är så späckat att det inte ens är kul :O

Först så slutar jag 23e Juni, sen ska jag förmodligen direkt till Finland och hälsa på fina släkten, Sen ska jag till Ödeshög och vara där i säkert 4 veckor, sen ska jag till Mallorca och vara där i en vecka. Och sen börjar skolan igen liksom :s

Jag får ångest! Inte nog med att jag har späckat lov som jag egentligen inte har någon större koll på, jag börjar tvåan också! Den enda kursen jag har att se fram emot är fotografisk bild!


Känner att Mallis-resan kommer göra gott. Speciellt när jag kommer vara där med Isa :)

Iiiisch

Tyck synd om mig, jag har tagit spruta :(
Känner mig helt lam och öm i armen. Fungerar den ens?...Jo det gjorde den!

Men nu är det gjort! :D

Gjorde dock ont som fan, blev en sån här effekt:

Från 0:20

Heeeey

Tjoo, idag har jag varit på stan med Lovisa och Isa, var supermys. Sen drog jag och Lovisa och fikade på Blå fotöljen eller vad det nu hette. Älska det stället! Stockholms godaste smoothie + att de spelade John Mayer! Jag är kär... i ett café.

Jaja, köpte två ringar också! Ena av dem har jag letat efter sjukt länge efter att jag såg Emelie ha den!

fdgdf
dfdfg

Mors dag

Idag är det Mors dag. Vilket betyder att jag kommer få massa presenter och mys från mina barn. Det är härligt att vara fyrbarnsmorsa vid 16 års ålder! (På tal om det, blir 17 år nästa vecka!)

Heheh nää jag ska spendera dagen i köket och laga middag till mamma och mormor!

Här är en bild på bästa morsan man kan ha (dvs. min mamma)!
sdfsd

Memories

Hitta denna låter nyss, minnen säger jag bara!

20 min på rivieran

Jaa ni, solade nyss 20 minuter för att bli lite brunare nu när sommaren nästan är här (för mig är det inte sommar förrän det är runt 20 grader ute!) 

Ikväll är det Eurovision. Inget jag tänker bänka mig framför dock. Ska istället se Twilight zone för första gången i mitt liv, ska bli... spännande!

Först ska jag dra mig ut för en "glädjepinne", ses!

fdsfsdf
Lite brunare har jag nog blivit!
asdas
Misslyckat försök att visa linjen. Det ljusa strecket längst ner är det iaf!

Morning

Joo jag är hemma och sjuk, så för mig är det morgon i och med att jag nyss vaknade efter att ha sovit i typ 30 min ;)

Men SATC 2 var riktigt bra! Spårade ur lite dock, blev nästan lite "overklig" ett tag.
Var efter bion på middag hos Vendela med Vendela (såklart), Hille och Lovisa. Var supermys!

uuusch, sjuk brud säger jag bara...
dfsdfs

SATC 2

Ska snart dra och se Sex and the city 2 med Emelie, måste hämta ut biljetterna om en timme dock :/

Så får nog ta och börja röra på mig... om 30 min eller så :)



V for Vendetta

Nää hörni, nu ska jag roffa åt mig lite paj som pappa fixat och slå mig ner framför V för Vendetta
ses imorn! <3



Aldrig mer

Jaa hörni, vart ska jag börja?
Jag ska aldrig mer rata mina träningskläder - den saken är säker, för tydligen gjorde de succé. Var nämligen ute och handlade nyss, och blev i samma veva inbjuden på både öl och cider av två killar utanför O'Learys :s Och jag som gick där och kände mig lagom sunkig haha.

Och nej, jag har inte orkat dra mig ur kläderna än då de är gaaaalet bekväma ;)

Bara för att hylla dem upprepar jag en tidigare upplagd bild!
fdsfsd

Dagens outfit

Looki looki!
Har gått klädd såhär hela dagen, om ni frågar mig så tycker jag personligen att det är sjukt snyggt.

Näää i admit it, dessa är mina idrottskläder - thank god.
fdsfsd
Yes, jag var tvungen att stå så cepat, annars såg man bara mina boobies haha
dffs

Videoblogg

I'm off, ses sen! <3


Superprinsen

Har precis kollat igenom alla avsnitten av "Superprinsen". Älska!!<3

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/superprinsen/



Yasuragi

Kom nyss hem från Hasseludden där jag var på Yasuragi med mamma. Känner mig som en ny människa! haha

Det var jättemysigt, jag vill åka dit igen!

(Däremot var största delen av maten sushi, och jag är dessvärre ingen sushi-människa... men nudelsoppa blev det! :D)


Bild: Google

Touhou

Nu har jag kommit hem efter att ha varit hos Stellan med min bror. Nördade mig lite och spelade nåt spel vid namn Touhpu, sjukt svårt! Men jag vann faktiskt... en gång :D

Nu ska jag plugga inför historiaprovet imorn och sen ska jag duscha, hejs på er!

Bild: Google

Hääääjjj

Helu,sorry att jag inte bloggade igår, men var inte riktigt på topp. Först var jag trött som fan, och senare på dagen - när jag hade tänkt blogga - fick jag migrän och gick därför och la mig. Så jag skyller på migränen!

Men idag har jag än så länge varit i skolan, och nu håller jag på att dö av hunger, så hej så länge nu drar jag till köket haha

Jag veeet, läskig bild
sddsfsdsf
sdfs

Ouuups

Sorry att jag inte bloggade igår, har haft fullt upp!

Har idag varit på Lidingö och solat och myst, och alldeles strax kommer Isa hit. Sen vet man aldrig vad som händer ;) hahah

fsdf
Idag har jag kört på natural! (sminklöst för den som inte fattar)

Nails by amor

Har varit och fixat naglarna nu, blev riktigt bra!

Fixade dem på Nails by amor på Sveavägen
sdfsdf

Lunch

Nu blir det lunch med papi, hej så länge folket! <3

dfsd

Keep on rising

<3

Späck

Guu vilken skön dag! Varmt och mysigt!

Har relativt späckat schema idag:
  • Vara i skolan
    check!
  • Städa
    på g...
  • Träffa Isa
  • Dra och fixa naglarna
Okej, det ser inte så späckat ut, men tro mig, så seg som jag är så är det späckat!

Dagens outfit
fsdf
Överexponerad bild eller vad?
sdfsd

Ill

Idag är jag sjuk, vilket gör att mitt liv blir aningen tråkigare att läsa om, kommer vettigare stuff imorn!

Puss på er
dfsd

Qué?

Vad har hänt med er? Ligger ni och sover eller? Hade inte ens såhär lite läsare när jag hade min paus hahah

Jaja, här kommer i alla fall en video med en gammal och skön låt... hahaha

Undisclosed desires

Vad fan hände med vädret? Var ju hur fint som helst för en stund sen,

Det är också anledningen till att jag har gått nästan-barbent idag :) Hade strumpbyxor, dock var det många som trodde att jag hade bara ben!

Dagens outfit
fasdsd
fsdf
Bjuder på en Duckface-bild!

Oh christ!

Shiit jävla wonderchild!
Typ en kille på 12/13 år :o


Ghosts 'n' stuff

Tjoho alla!

Nu sitter man hemma och halsar det sista av Orangingan man köpte för några timmar sen, som man sedan drog med till gärdet och lät stå i solen och delas på.
Försöker förklara dagen ur drickans synvinkel... förstår om ingen fattar haha

dgdfg
dfgdf
eeegoooo bruuud...!

After all the age-talk

Efter allt åldersnack så fick jag ett ryck och ville prova göra mig själv äldre, men orkade inte göra det själv så jag letade reda på nån hemsida, där man även kunde göra lite fler grejer, check it out!

Originalbilden
fsdfsdf

Jag som kärring (okej, "gammal tant")
dfsdf

Jag som asiat
sdfsdf

Jag som målad av Alfons Mucha (Ja fråga inte mig vem det är)
sdfsdf

Jag som mangafigur
sfdd

By the way

Kul att folk som raggar upp en på stan tror att man är 19+
Det bara slog mig haha

Var till och med en som gissade på 25 igår :S Men han var full!

Men jag tycker personligen inte att jag ser ut att vara 19+... wierd...


Weekend

Här kommer lite bilder från helgen!



dfsdf
fsdfsd
Var på Gärdet med Isa och 4 pers till
rwer

sdfds
Provat hatt! (Vet att den sitter lite långt bak, försökte köra en Dickan haha)

Men hatt var nog inte riktigt min grej...
fsdfs
Fina Lovisa <3



Sorry

Har märkt att jag nästan aldrig bloggar på helgerna... ska bli bättre på det!

Menmen, har i alla fall haft en väldigt mysig helg! Bilder kommer sen, orkar inte lägga upp dem nu ;)

Nyvaken tjej typ...
dfgd

Signing out

Nu ska jag dra ner till Östermalmstorg när som helst och träffa Isa, myyyspys

Men ska skära ner på fikandet tror jag...

Eller så fortsätter jag och så får ni varna mig när jag ser ut såhär? :D

Skip

fgdfgdf
fghfg

Hade idag nationellt prov i matte borta i Kvarnholmen. Först försov jag mig och vaknade 07.45, och bussen som jag kunde ta allra senast gick 08.15, så jag fick dra på mig allt och skynda som fan till Slussen. Men jag hann! :)

Mitt under provet insåg jag att min miniräknare inte fungerade korrekt (Skulle räkna ut volymen av en cylinder och fick svaret i bråkform, störd miniräknare eller vad?)

Och sen blev det en håltimme på ca. 4 timmar... Joo det betyder att jag egentligen har idrott om 20 minuter. Men jag orkar verkligen inte åka hemmifrån för att ha badminton i 1 timme och sen åka hem igen. Dessutom har jag ingen aning om var vi ska ha idrotten.

Is it just me...?

För att må lite bättre så lägger jag upp en låt som får mig att asgarva varje gång jag hör den, hahahahha

Buttyboys till söndermixat dunk, kan det bli bättre? ;)
(Yes, jag är på dåligt humör!)


UUuuuhhhhh...

Faan också, självklart ska man sitta hemma och plugga matte, eftersom att det är nationellt prov imorn :/

Skulle ju ha fikat :(

Får typ sätta mig med matteboken och deppa


Har nästan den matteboken, men går kurs A

Videoblog... naaat!

Försökte göra en videoblogg... men så här gick det

dfsdfs

The day of today

Idag har jag varit i skolan, åkt hem... och sen varit hemma haha!
Ska om ett litet tag träffa upp mina snyggingar Lovisa, Isa, Hille och Vendela tror jag och fika, myyyys
Dagens outfit
dfsdf
fsdf

Not ok!

Är lite halvirriterad av småsaker, dags för min regelbundna meditation känner jag... nää skoja bara,

Men ska hur som helstdra och se Stardust nu, ha det mys så länge!


Hi guys!

Sorry att jag inte har bloggat under helgen, varit jäävligt busy ;)

Men kan ta och bjuda på lite bilder från helgen!

FREDAG/LÖRDAG
dfsdf
dfg
fdfg
dfg
gdfggd
dfs


SÖNDAG
dfdsgsd
dfs
dsfsdf


I'm off!

Ska snart dra till Isas landställe i skärgården, ha det gött people!

vxzxcvzx
ffdsfgs

Jillian

Hey guys!
Sitter i köket och lyssnar på gammal och go musik, såsom Within temptation som jag lyssnade på när jag var typ 12 år och var lite...punkare (såg aldrig riktigt punkig ut...förutom när jag färgade håret svart och det blev mörkblått hahah!) Måste erkänna att vissa av deras låtar fortfarande är ganska bra :)

Några av deras låtar






dfsdfs

Prove me wrong

Sorry att det inte blev nåt bloggande igår!
Men jag hade så jävla ont i huvudet så jag ville ta det lite lugnt :)

Har iaf varit på stan med Isa nyss, köpte en ring hah!

fdsfd
Där är ringen! Men den ser enorm ut på bild :o är inte riktigt stor hehe
dsfs
Tyckte att bilder över var lite fjortis...så självklart var jag tvungen att fortsätta med fjortisposerna...can't help it! (Denna poser var dock jävligt fail!)

Live now, die later

Idag har jag en äckligt grov huvudvärk, så jag orkar inte blogga ;(

sorry!
fgdfgd
Bild från...way back!

Dagens outfit

Såhär såg jag ut idag!

Och ja, jackan behövs för att komplettera outfiten!
sdf
swrstd
poooooooseeeer....

Coffee grabbing

Ska ut och fika med Emelie och Cynthia nu, hörs sen!

fgdf
hahah trollunge eller vadå?

What a morning

Kom hem för inte så länge sen, hade Nationellt prov i Kvarnholmen.
Usch alltså, hatar upplägget för hörförståelse!!

Menmen, försov mig en timme imorse och vaknade alltså 07.38, och jag hade bestämt med kompisarna att träffa dem 07.50 vid slussen. Hann inte riktigt om man säger så. Skyndade mig sedan ner till tunnelbanan vid 08.00 för att sen kunna ta bussen 08.15, som i sin tur skulle vara där 09.30, prick när provet började.

Och plus det så stod tuben stilla vid t-centralen i x antal minuter på grund av nåt i Gamla stan, OCH så hade jag en grov mensvärk, höll seriöst på att döda någon!!

Menmen, hann i tid så jag ska inte klaga! :D

sdf

Robot unicorn attack

Älska det spelet! 

Stort plus för musiken haha!

http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html



Life is good

Har precis varit och fikat med Lovisa och Isa, har inga bilder dock!

Men eftersom att jag inte har nåt att skriva om så kan jag lägga upp en lista på gamla låtar som fortfarande älskas av mig :)







Denna får vi ju inte glömma, bästa låten evaaarrr!!!<333


I'm blue

Nu är Isa här, och vi ska sen ut och fika med Lovisa/min slav :)

Ha det mys så länge!
fsdf
Veeet, ser jävligt cranky ut hehehe

Commercial love

Jag älskar denna reklamen, så jävla bra hahah!
Sjukt söt hamster också ;)


Moooove

Har jag nämnt att jag ska flytta i höst?

Ska alltså flytta in i en egen lägenhet tillsammans med Isa!
Ska bli sjukt nice!
sdf
Bild från igår

Too cool for school

Eller inte, är nu dags för mig att skriva klart min landanalys om Saudiarabien för att sedan kunna lämna in imorgon. Låter ganska lätt, men har stora problem med statsskicket och fotnoter. Fyfan!

we

Muhahahah

Detta visste ni nog inte, men igår fick jag mig en slav! En jävligt het en också ;)

Här är sakens blogg,
tack kära du för att du påminde mig!
dfsdf

Valborg!

Igår var det valborg och därför hade jag inte tid att blogga.

Var först hemma hos Cynthia med Isabelle och hade det jättemysigt på hennes balkong. Sen drog vi hem till Isa, fixade oss lite och sen blev det fest, var skitkul. Tack alla för att ni gjorde kvällen så grym!
(Mitt under allt fick jag hjälp av Malin att inse att min framtid ska spenderas åt politik, och jag ska bli statsminister just för att jag inte ser ut som en mumintroll! haha)

werwe
Maaaaat hos Cynthia!
dasd
Mina fina tjejer<3

RSS 2.0