Gillart

dfsdf
Från http://fashiongonerogue.com/sara-blomqvist-andreas-ohlund-stockholm-spring-2011/

Turning crazy

Håller på att bli galen. No question about it.
Skolan. dödar. mig. långsamt. (och. plågsamt.)

Jag orkar inte mer, har allvarligt talat gett upp haha, inte bra men får jobba igen det. Just nu orkar jag bara inte.

Tänkte nu bänka mig framför gårdagens paradise (som jag missade). Man vill ju hänga med

dsdfsdf

Trött - sjuk - migrän

Aaaaa det är typ vad som beskriver mig just nu. Lite halvsur på allt och alla också.

Blir mer bloggande imorn istället, orkar inte idag
ertert

Dagens look

fsdfd
sdfsdfsd

My Name

Sjukt bra låt, både originalet och remixen. Remixen är dock aningen bättre!

gsdfsd




Tråkeri

MOTSATTA KÖNET
mage, ben eller armar? – Allt i ett är att föredra!
bruna, blå eller gröna ögon? – Ögonfärg spelar ingen roll
långt eller kort hår? – Mellan :) 
lång eller kort? - Lång. I alla fall längre än mig!
charmig eller rolig? – charmig, helt klart
Att de röker eller snusar? – Har inte så mycket mot det, snusa kanske inte är alltför fräscht
Vad kollar ni först in på det motsatta könet? – Vet inte....helheten? 
Hur stor betydelse har kläderna? – STOR!
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? - MMmmmmm hihihihihii
Gillar någon annan dig just nu? - think so

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst? - aldrig ;)
stått på scen? - jovisst
varit med om en bilolycka? – inte vad jag minns
klättrat på berg? – hahah jooo en enorm kulle i kvarnholmen, DEN NI!

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt? - varm såklart
blått eller rött? – lugnt blått
regn eller snö? – snö :D
ull eller bomull? - ...?
rosor eller tusensköna? - är inget big fan av blommor, så skitsamma :)
vår eller höst? - höst
historia eller vetenskap? – Vetenskap
Mattematik eller Engelska? – ENGELSKA, utan tvekan


ÖVRIGT
svär du för mycket? - klart som fan ;)
när duschade du senast? –  inatt
vilken färg är det på dina byxor just nu? - har inga byxor...svarta mysshorts? :D
vilken låt lyssnar du på just nu? - My Name - McLean
hur ser ditt skrivbord ut? – krigszon
hur är vädret just nu? – soligt
vart skulle du vilja åka? - London, blir som tur är en resa dit i Januari, LÄNGTAAAR
vill du ha barn? - nej nej nej nej nej NEEEEEJ NEJ nej NEEEJ!
vad ska dom heta?- DOM?! ska jag ha barn ska jag bara ha ETT! Men det ska jag inte, så här blir verkligen inga namnförslag!

Hahahah lättstött man känner sig när det kommer frågor om att skaffa barn haha.

Sommaroutfit #2

dfsdfsd
Jag vet att jag har lagt upp korsörhängena förut, men kan inte hälpa det! Är helt såld på dem

Like a G6

fefwefwef


Blivande bartender

Var ju på SACO-mässan idag och blev sjukt intresserad av en bartenderutbildning!
Är i London, varar i 3 veckor och sen är man klart utbildad bartender. Sjukt bra ju!
Skulle lugnt kunna tänka mig det, kan vara kul att extraknäcka som bartender.

Dessutom är det i London <3



Skola är kul

fast neee!

men nu är det mer eller mindre slut för dagen, ska på någon SACO-mässa resten av skoldagen. Kult.

PUZZZZZ

Who's that chic

gdgdgfad

Sommaroutfit

ertertr

Bestefar og jeg

Hahahahah jag skrattade så mycket att jag började gråta och ramlade av stolen!

Henrik Dorsin är grym hahah


Saw 3D

Såg Saw i 3D igår. Sjukt dålig! De hade satsat på allt äckel istället för en story. Till och med jag blev sjukt äcklad, och det blir jag inte så ofta!



Tillfällig flykt

Har rymt hemifrån för kvällen, tänker inte säga varför dock.
Är i alla fall hemma hos brorsan och ska slagga här, helfestligt!

gdfgdfg

Saknar dig horsie

Saknar allt, trots den där jävla vägen ut till stallet!
Saknar nog "hästeriet" överlag. Måste göra nåt åt saken. Snarast.

gsfgsg

You can always dream

zdsg

피곤한

För den som inte förstår Koreanska betyder rubriken "trött".

Anyway, har dragit mig hela dagen, så sjukt skönt! Inte så bra gjort kanske men det är en annan femma.

Ska i alla fall skypa med Isa anytime och bara ta det lugnt ikväll, sköönigt!

fsdfsdf
hehe gammal bild på mig och Isa

Mobilblogga

Har precis käkat upp hälften av den gaalet sena lunchen. Veg är jävligt gott!

Försöker samtidigt lära mig hur man gör för att blogga med mobilen. Sjukt jobbigt system! Får se om jag någonsin lär mig haha

sdsdas
Min mat. Inte too bad eller hur? Fast sjukt att jag blir mätt på typ 2 falaflar...

Larmet ska döööööööö!

Yes, you heard me!
Vårt larm här hemma krånglar som fan, och piper varje minut. Trots att mamma fixar det så börjar det pipa igen efter bara några timmar. 

Nu har det pipit ändå sen jag vaknade imorse, och jag vet inte hur man får den att sluta!
Kanske hjälper om man kastar något på den? Har i alla fall jääääävligt stor lust att göra det

skitlarm...

Ja ja, heheh har i alla fall varit hemma hela dagen. Aaaaaasskönt!
Hade bara en lektion idag, och råkade försova mig samt fick grov migrän när jag käkade frulle. Därför bestämde jag mig för att stanna hemma. Känns onödigt att dra sig till skolan för att sen vara med på 10 minuter av lektionen och sen åka hem.

fdsdfdf
Bjuder på en härlig sommarbild, bara för att jag för tillfället ser allmänt ofräsch ut och för att det är kallt och slaskigt ute.

I wanna do it

Det här är vad jag roar mig med just nu

KULT




BRA SKIT





När ska jag bestämma mig?

Hehehe aaaa jag har ju varit borta ett tag. Var otrogen med twitter. Vetefan om det bidrog med nåt dock, blir sjukt tråkigt med bara korta textinlägg hela tiden. Så för andra gången skriver jag: "I'm baaaack"!

Och nu ska jag verkligen försöka hålla min till bara en.

sdfsdf

RSS 2.0