Finn 1 rätt

Notice any difference? ;)

sfgdfg

Kärlek till Deadmau5




Nudlar <3

Sådär. Är hemma efter en kort kväll hos Cynthia. Mys!

Var tvungen att ta hand om lillebrorsan så nu sitter jag vid tvn med nudlar och typ somnar anytime. Ingen vidare barnpassnig haha...

orkar inte ta en bild så ni får stå ut med nån gammal på mig och Cynthia<3
dfgd

Sovmorgon

Tjenahej, börjar inte förns 11.50, SCORE!

Men men, this is me today
fdsfsdf
dfdsf
Stooor peacetröja (syns inte:'( )
och Svarta leggings

Trötter

Äntligen klar med geografi-grejen. Fy fan vad jag känner att jag var ute och cyklade när jag skrev den. 

Ja ja, that's life.

Så här ser jag i alla fall ut nu
dfsdf
Och mina nya mysshorts! Skitmysiga!
sfsdf

Bottega Dark Brown

I. NEED. THIS. SO. BADLY.

MÅSTE beställa det! Ääälska Bottega veneta (inte äkta men nästan ju)!!
Bottega Dark Brown

Cosmic love

Alltså....jag är inte så mycket för "episk" musik. Men den här är fan riktigt bra


Skare' va' så skare'

Okej... En lerig eftermiddag ute i Sotra skuggan på min lillebrors fritids made my day.

Glufsande grisar är väldigt söta
Påminner om min förra pojkvän

hahah ba skoja


Bestämde mig btw för att inte göra nåt med håret idag och låta det vara vågigt/lockigt som det egentligen är, score!
gdfg
Kan liksom inte vara seriös

Mr Right


Mardröm

Drömde förresten att jag piercade mig och att piercingen blev helt sne :S Fett hemskt, drömmen var sjukt verklig! Gjorde piercingen själv hemma med Emelie med nål, varmt potatis och is. Hahaha fy fan



Dagens...face

Aaaa tänkte köra en dagens outfit men insåg att jag bara sitter här i tröja och panties. Därför får ni inte se!!!!

Men... här får ni en bild på mitt fagra ansikte i alla fall

Lurig chey haaaa ("haaaa" = väldigt internt skämt)
sdf

Elvira + Twitter = ?

Nää, vi passade inte ihop, jag och twitter. Jag ville ha mer än Twitter ville unna mig. Så kan det gå.

Så......I'm BAAAACK

Den här...bjussar jag på. Keep that in mind
sdfsdf

Twitter

Har insett att det är mycket enklare att twittra!

follow me there
https://twitter.com/erudback

Lök

Hilarious

Seg uppdatering

Jag är sjuk men kan inte somna just nu :(

Har heller inte kunnat uppdatera nåt pga. skolan osv.

Blir bättre så fort jag har frisknat till! pussipuss

Raining again - Moby (Steve Angello vocal mix)

RSS 2.0