Finneland

Hej hej hej hej hej!

Sorry för seg uppdatering men är social med släkten här i Finland vilket betyder inget bloggande!
Är i alla fall i "hemorten" Jakobstad/Pietarsaari (Svenska/Finska) och har det mys, bilder kommer när jag kommer hem!

Hoppas ni får det grymt så hörs vi sen när jag kommer hem, puss!

Bild: google

Book report

Haaajjee, imorn är det skolavslutning! Äntligen!

Menmen, idag har jag fått det mesta gjort förutom att jag ska lämna in en book report till Engelskan om boken L.A Candy.

Dags att plugga nu, hörs senare! :)

Bjuder på lite Avicii (och Tim Berg) så länge (låten är sjuuukt grym om man har bra bas och spelar på hög volym ;) )


fsdf

Maaaaaaat!

Nu ska jag käka maaaaaaaaaat 

och sen plugga... (ofta liksom man har 4 inlämningsgrejer 2 dagar innan skolavslutningen?!)

Men sen är det sommarlov... pussar får ni för det!
sdfsd

Air soft <3

Känner mig gaaalet macho-macho!

I tried a soft air gun and i liked iiiit!

Nää men seriously, i loved it! Helt sjukt :s


Det var typ exakt en sån här!

Ni är inte lite sjuka!

Hahahh skulle googla en grej, och se vad som dyker upp!
Dessa saker har alltså folk sökt på tidigare...
kjbkj

Ahahaha

Här har vi en liten Stereo Love - wannabe-låt som ni kan lyssna på så länge jag är på middag

hahhah

Today

Idag har jag varit på stan med Emelie, supermys :)

Nu ska jag snart äta middag med farbror + familj och faster + familj, återigen mys!

Dagens outfit (hade tidigare jeans, tight t-shirt, kavaj och högklackade gladiator-skor, men det blev för varmt!)
sdfsdff
Klänningen ser lite annorlunda ut men det syns inte i och med att jag böjer mig fram
dsfsd

Dröm

Varför drömmer jag alltid så konstiga drömmar? Herregud, denna drömmen var så sjuk att jag är tvungen att berätta om den :P

Okej, det börjar på en studentmottagning jag var på för en vecka sen (eller två, minns inte riktigt) i Cedergrenska tornet och Mr Bingley och Lydia från Lost in Austen är där men "är ute på äventyr" och är nere i någon slags källare där det hänger tre olika huvuden på Optimus prime på väggarna och Mr Bingley pekar på ett av huvudena med bock/djävulshorn på o ba "Sådär ser han ut på natten!", hahahahhaha. Anyway, jag går till den fria baren för att beställa nåt att dricka, och bartendern visar sig helt plötsligt vara mr. Darcy från Lost in Austen. Jag får alltså min drink och går sen och sätter mig vid ett bord, då inser jag att det är morgon och att alla sitter och äter frukost :S så tydligen har det varit "övernattning" där. Jag ser min storebror några bord längre bort, och han ställer sig upp och går därifrån. Därför går jag dit och sätter mig på hans fd. plats och hamnar vid ett "maffia-gäng". "Har ni sett min bror?" frågar jag men svaret blir "Har du sett det vi söker efter?" Och på nåt sätt fattar jag direkt vad de söker efter o ba "Letar ni efter Optimus prime?!" och börjar asgarva, sen vaknade jag :S

Sjukt! Lost in Austen blandat med studentmottagningen blandat med transformers blandat med typ sopranos? WTF?

This is where it all happened...


Sommar '10

Några låtar som åtminstone jag kommer spela på de kommande sommarkvällarna ;)











Och varför inte den nya "sommarplågan" ? hahahahah

Kär i kärlek

Min kväll har varit skitmysig. Har bla. varit på Lidingö med pappa och lillebror och ätit middag (well, de åt och jag tittade på eftersom att jag hade ätit tidigare med min morfar)

Känner mig jävligt trött så jag är hemma idag och tar det lugnt

Men men... här är ett högt antal bilder fotade från Lidingö-rundan!
fdfsd
Lillebror och pappa
sdf
sdfsd
dfsd
dfd
I know, blev brist på saker att fota så det fick komma med ett träd också!
dfgdfg
sdfsdfd
sdfsdf
rwer
sdfsd
sdfsd
Öhm...jag...är faktiskt påväg att ge min lillebror en kindpuss...öhm...
fsdf
ASS! :D Seglarsällskapets förkortning, väldigt kul tyckte jag ;)
fsdf

Canon EOS 450D - Sigma 70-300mm F4-5.6 DG Macro (Födelsedagspresenten! <3)

Videoblogg


HEEEJEEEE :D

Nu ska jag börja blogga igen! Supahdupah!

Okej...vet inte riktigt vad jag har fått i mig men hyper är jag iaf!

sdf

Stockholm marathon

KAN TA SIG!!
Är det bara jag som anser att det är helt onödigt? 
Vad är grejen? Man vill känna "gemenskap"? Man vill springa? Man vill ha något att vara stolt över? Man vill bevisa något för sig själv?
ALLT DETTA KAN MAN FAN GÖRA ÄNDÅ!

Kortfattat så lackar jag på att man inte kan ta sig någonstans pga. ett löjligt jävla event...

Al

Uusch

Har jag inte bloggat på 3 dagar? :s ojdå haha

Igår var det iaf jävligt chill, hade ingen skola, sen blev det studentmottagning och sen grill/fest.
Hahah herregud alltså...

Har nu vaknat upp med sminket kvar på, en härlig huvudvärk + mensvärk och en liten förkylning.

Och förkylningen är ju inte så konstigt i och med att jag sparng runt i bara t-shirt.

fdfd

Orientering

Har precis kommit hem från orienteringen på Kvarnholmen. Fy fan säger jag bara!
Varmt som fan, och dessutom var man tvungen att springa runt hela Kvarnholmen för att hitta alla kontroller. Vissa av dem var uppe för några klippor, illa för mig med dålig kondis!

Ska kolla på lite Mia och Klara nu som tröst, hörs sen!



Ger upp...nästan

Uppgiften som ska bli inlämnad senast om exakt 0 minuter (dvs. nu!), som är avgörande för mitt betyg, är ännu inte inlämnad.

Varför? Jo, för att jag började med den alldeles för sent och helt enkelt insåg att det inte fanns den minsta chansen att jag skulle hinna klart med den.

Jag har stressat hela kvällen och är fortfarande stressad som fan... trots att jag har gett upp...

Jaja, bara att bita ihop!
Nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt av Mia & Klara innan jag somnar, g'natt på er! <3


Uuueehh...

Har en restuppgift i samhällskunskap tills idag. Ska skriva om det svenska statsskicket.

Känner att motivationen är på topp!...not!
ssf

Shopping-humöret

Eftersom att jag blev så sugen på att shoppa idag så fick jag med mig en lång tröja (dvs. mer eller mindre en klänning) hem och även en bh.

fsdf
Tröj-klänningen! Den är längre, tro mig!
sdfsdf
Har nu insett att det är väldigt många face-bilder på mig. Men orkar inte bry mig hahah

Prada vitello

Fick ett shopping-ryck idag, vilket har lett till att jag nu sitter och spanar in Prada vitello-väskan. Jag dör så snygg den är! Helt klart något att roffa åt sig på födelsedagen om en vecka ;)



RSS 2.0