Easter

Påskkänslor som fan!

Eller är det bara jag?

dfsdf


Missing you

Cynthia, Alexandra, Malena och Rasmus var här för ett tag sen. Man saknar dem sjukt mycket bara såhär över en dag!

dfgdf
Cynthia, som också fyller år idag! Grattis gullet<3

Up your #!"=%¤!

Är det bara hemma hos mig som femman krånglar?

Har inte funkat på 3 veckor nu...

Blir så sjukt irritetrad!

jhgj


Ill & tired but still happy

Min hals totalstrejkar och jag mår inte så jättebra av min hemska förkylning, därför är jag nu hemma och tar det lugnt. Menmen, inte har jag haft tråkigt! Har fotat varenda liten partikel i hela lägenheten (typ)

Roligare kan det inte bli! höhö ironi
mhbjhb
Crystal sugar!
fgsdfg
Fail fokus, men jaja
df
Mina älsklingar<3

Fotade mycket mer, men orkar inte lägga upp allt!

Me love you loooong time

Träffade nyss Isabelle en snabbis, vi drog till donken och satt där och snackade, fotade och tog det jävligt lugnt ;)

jhgjhghj
Snyggingen! Hon ska vara med i "Vakna med the voice" på Onsdag (07.30 tror jag) Kolla då!
xdf
Donkenmys!

Gift shopping & coffee grabbing

Var nyss på stan med Emelie och Rasmus. Vi köpte Cynthias födelsedagspresent och sedan "fikade" jag och Emelie!

tert
Gulle Emelie <3
dsfs
Är man kräsen så är man, bröd med bara skinka på Sandy's ;)
gdf
Goooooooott!!

This is how we do it

mmh.gif picture by absolutelvira


New camera!

Ledsen för segt bloggande. Men nu när jag helt plötsligt har skaffat en... Canon EOS 450D så kommer saker och ting förändras. Med bloggande säger jag bara! 

fgdf

He got waxed

Så nu har alltså Robert Pattinson fått en egen vaxdocka på Madame Tussauds!

Vad ska man tycka om detta? Han var sig inte jättelik men väldigt bra gjort ändå :)

se.msn.com

I'm off!

Här har man nästan lite bråttom! :O

Har i alla fall spenderat förmiddagen framför teven och sett New moon tillsamans med min kära far. Stort tack till brodern min som köpte filmen till mig igår!



Men nu ska jag i alla fall fixa mig, ska ut och träffa Isabelle anytime!

Hej sålänge <3

RSS 2.0